sobota 30. decembra 2017

Znouzectnost ‎– " Znouzectnost Uvádí Své Hosty Na Vlnách Rádia Bla - Bla Plus" (1992)


Nedávno som sa pri prehrabávaní platňami stretol s doskou, ktorú som už dlho nepočul - "Plzeňská scéna aneb Pod lampou u baru" z vydavateľstva AVIK. Pozeral som potom si veci, ktoré na vydavateľstve vyšli a je to taký naozaj podivuhodný mix kadečoho. Vyzerá to skôr ako taký podnikateľský úlet, ako vášeň pre punkovú muziku. 

Jednou z ich nahrávok, ktorú som kedysi zháňal, bolo práve toto CD. Najmä kvôli kapele Z NIČEHO NIC.

V antikvarátoch som na CD nenarazil, našiel som ho na ulož to.

(A medzičasom som už CD našiel aj v distre kapely ZNC, bol to akurát posledný kus)






https://www.sendspace.com/file/80s2ic

-------

Compilation of Czech folk/rock/punk-y bands.



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára