nedeľa 17. decembra 2017

Hubert Macháně ‎– "Live In Reichenberg" (1984,1985) CD-r


Kapela Hubert Macháně ma skrátka nejako obišla. Pamätám sa akurát na jednu zmienku o nich v texte od SPS, v skladbe "Jako kdysi" - "...na nohy nandej vysoký bagáně, ty co kdysi nosil Hubert Macháně..."
O "OI" hudbu som sa zaujímal vždy iba okrajovo a konkrétne túto kapelu som zatracoval kvôli niektorým rasistickým názvom ich songov. Ich nahrávky som nikdy nemal, ani v antikvaráte som nenatrafil na tú ich LP "Zazdili nám WC" čo vydal Globus Int. 

Nedávno som sa s nimi ale zase stretol v jednej knihe, ktorá nedávno vyšla, no ktorej by som tu nerád robil reklamu. Tak som si ich po dlhej dobe vypočul, prečítal ich históriu a nie som už tak veľmi kritický. Ale isté výhrady určite mám. Ich veci sa dajú vypočuť priamo na ich stránke.

Dávam do pozornosti živák z Ostrova nad Ohří, kde zaznejú aj skladby od UK SUBS, G.B.H., DAMNED, GENERATION X či SEX PISTOLS.











































Info:

https://www.discogs.com/Oi-Oi-Hubert-Mach%C3%A1n%C4%9B-Live-In-Reichenberg/release/5654390

-----------------

Czech OI/punk-rock/big-beat band from 80´s. Not very PC.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára