nedeľa 3. decembra 2017

8 sviečok


Trochu odveci názov príspevku, no nič lepšie ma momentálne nenapadlo. Pred niekoľkými mesiacmi ubehlo už 8. výročie od vzniku blogu MUZIKA-KOMUNIKA. Na rekapituláciu teraz ale nemám chuť, skôr sa pozerám dopredu. Verím, že sa mi podarí blog udržať aj nasledujúce mesice, či roky. Je výborné, že sa z času na čas zapájajú aj iní ľudia, pošlú mi link na nahrávku, alebo fanzin, napíšu článok alebo komentár. Motivuje ma to ku ďalšej aktivite.

Posledný mesiac tohto roku sa chcem zamerať hlavne na nahrávky z Ruska (získal som rôzne linky na všelijaké alternatívne kapely z 80-tych/90-tych rokov, ale aj CD-čká, či MP3-ojky s ex-USSR alternatívnou muzikou), ako dozvuky ku výletu v Petrohrade. Ak sa mi podarí budúci rok opäť niekam vyraziť za muzikou, tak sa to pokúsim  znova zdokumentovať. Rád by som tiež v blízkej budúcnosti venoval niekoľko príspevkov umeniu ľudí s mentálnym postihnutím, či psychickým ochorením. 

Tie zase nájdeš tu, na mojom druhom blogu:  
https://ceruzouafarbou.blogspot.sk/


Za posledné obdobie som mal aj niekoľko koncertných zážitkov. Zmeškal som, žiaľ, koncert Dylana Carlsona v A4(opatroval som v ten večer chorého mladšieho synčeka), no zase som si vychutnal koncert ĽAHKEJ MÚZY (tá oslavovala 33 rokov - hrajú od r. 1984!) a tiež výborný koncert Jána Boleslava Kladiva v rozhlase, kde sme boli spolu s mojim starším synom. Ten si to užil tiež, pretože Kladivove nahrávky počúva od úplného malička. Toto bol prierez jeho tvorbou od prvého albumu "Nahá", po nový album "Matternhorn".

Ok, to je všetko.


Na záver ešte PéeFko:





















A dúfam, že sa mi budúci podarí nahrať a vydať nejaký nosič (asi CD) s mojími pesničkami - pod názvom ŠTICH, alebo ŠTICHELA.

V ostatnom čase už aj niečo na doskách vyšlo:




Prípadne pozri ešte sem: http://bandzone.cz/sigelapunk?at=albums



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára