utorok 26. septembra 2017

L´ATTENTAT - "Made in GDR" /Textová príloha/ (1987)


Textová príloha ku platni "Made In GDR" od východonemeckej punkovej kapely L´ATTENTAT. Platňu som si kúpil pred ix rokmi v nejakom distre vo Viedni na EKH, stála pár eur. Teraz je z nej už celkom vzácna vec. Pôvodne vyšla na X-Mist records a výťažok z predaja platne mal byť venovaný členom kapely ktorí zdrhli "na Západ". 

Pôvodná verzia má aj rozkladací obal-plagát a samolepku, ktorú som venoval kamošovi Sivovi - môjmu spoluhráčovi z kapely ROVNOU CHODBOU, ktorý si ju nalepil na basu. Bolo na nej nahnevané prasiatko s čiernou zástavou. 

S ROVNOU CHODBOU sme od L´ATTENTAT hrali aj cover skladby "Smogalarm", ale o dosť rýchlejšie. Počuť ho môžeš tu.




Booklet Made In G.D.R.:



























Pozri aj: 


Ešte by som rád doporučil veľmi zaujímavý článok od Paayu, ktorý písal o kapele NAMENLOS a punku v bývalom východnom Berlíne. Pokiaľ ťa zaujíma ako žili a s čím sa potýkali punks v totalitných/nedemokratických režimoch, je to naozaj pútavé čítanie.

----------

Lyric booklet from LP "Made In GDR" of punk band L´ATTENTAT.



Mišo

1 komentár:

  1. gratulujem k originalu! ja som si zaobstaral nedavnu reediciu na Major Label/SM Musik s bonus 7” a rozsiahlou prilohou (na moje nestastie - v nemcine). najdes tam opis 80tych rokov v DDR, bio kapely + rozhovory, napr. s Lukom Haasom, Arminom Hofmannom z X-Mist,..
    sfotene tu:
    https://drive.google.com/open?id=0B7hDyBxGx4LBQVVmdXBKRV9RNUE
    bonus 7” tu:
    https://drive.google.com/open?id=0B7hDyBxGx4LBOTRtcW1GbThjWjg

    OdpovedaťOdstrániť