štvrtok 6. apríla 2017

V/A "PUNX PICNIC" (1993)

Punková kompilácia českých kapiel z produkcie Hluboká orba records. Vydal ju Filip Fuchs /MRTVÁ BUDOUCNOST, S.Y.I.H./. Zaujímavosťou na kazete sú pre mňa najmä 77 (pre- CO-CA), hrajúci čiperný, energický, osobitý punk (skladba Červ mi evokuje F.P.B.), no bavia ma aj ostatné kapely. LAST WARNING sú viac do crustu (snáď vplyvy NAUSEA, DOOM, FINAL CONFLICT...?), HLAVA XXII taký ug/punk a 12° sú punk rock. Ideálne na počúvanie kdesi na lúke, na deke a s basou pív.

Inak Filip vydával aj rovnomenný časopis - Hluboká orba - a to po dobu skoro 24 rokov.




















https://mega.nz/#!54MAkDTZ!LTVQXnXAWJy7FhOaEbtmymInWQwmjedIt5aADWt31Fc






















Link mi poslal Láďa - vďaka!


Neviem koľko vecí vyšlo na Hluboká orba rec. na kazetách (viete to niekto?), kedysi som však už jednu, ktorú mám, na blog dal: 


Mám ešte kazetu V/A "PUNK AS FUCK", ktorú taktiež vydali členovia MRTVEJ BUDOUCNOSTI - Mára a Marsta (a myslím, že vydali aj viacero pokračovaní napr. V/A "PIG AND PUNK" a ešte nejaké...), na ktorej sú zase zastúpené raw-punk/core/HC kapely z celého sveta. Tú zase pridám niekdy inokedy. 

------------------

Various punx from Czech.

Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára