piatok 10. júna 2016

PLATNE Z TAŠKY I.


Ahojte,

ponúkam na výmenu niekoľko platní, ktoré sú síce vzácne (teda ako pre koho samozrejme), no viem si život bez nich predstaviť. Sú tu v plastovej taške z OPUSU (síce nie sú všetky zo stajne tohto vydavateľstva, teda konkrétne z týchto ani jedna :)). Pokiaľ ťa nejaká z nich zaujala a máš na výmenu niečo zaujímavé, napíš mi mail, môžeme sa dohodnúť. Mám vytipovaných (napočúvaných) niekoľko platní ktoré by som rád mal - napr. ĽAHKÁ MÚZA LP, DYBBUK LP, V/A EPIDEMIE, či V/A FUCK OFF MAJOR LABELS...a iné. Mám tiež záujem o niektoré iné vybrané tituly zo žánrov "punk" a "alternatíva". Podrobnosti mailom. Neponúkajte mi preto Mariku Gomitovú, Petra Nagya, Elán a pod. (beztak ich na platniach mám). Ďakujem.

kontakt:
miso.komunikacia@gmail.com

Neponúkajte prosím ani peniaze, nie som na tom finančne momentálne tak zúfalo, možno za pár rokov budem, alebo zmením názor a potom platne predám.
Mám záujem o výmeny.
Platne som kúpil v rokoch keď bol o vinyly minimálny záujem a teda stáli väčšinou okolo 30,-, 50,- alebo maximálne 100,- Slovenských korún, teda cca 1,-, 2,- či 3,- Eurá. Nechce sa mi teraz na nich zarábať.

Tu je ponuka z prvej várky:












ALKEHOL "S/T" LP (Hospodo nalejvej), Monitor, 1992








HEX - "Ježiš Kristus Nosí Krátke Nohavice" LP, Monitor, 1992









LUCIE - "S/T" LP, Tommü Records, 1990






















TEÓRIA ODRAZU - "S/T" LP, Globus International, 1991


Pokiaľ má niekto záujem tu nájde ešte viac mojich vecí na výmeny: http://muzika-komunika.blogspot.sk/2016/05/platne-kazety-na-vymenu.html


Inak, hľadanie vinylov to je samostatná kapitola. Možno napíšem o nej viac niekedy v budúcnosti. V Bratislave som roky obchádzal všetky antikvariáty, mal som obľúbené miesta v Prahe, na ktoré som vždy zvykol zájsť, dobre sa mi hľadalo (a nachádzalo) napr. vo Viedni (A), v Berlíne (D), v Petrohrade (RU), Londýne (UK), Oxforde (UK), New Yorku (USA), Bostone (USA), no zato napr. v Sofii (BG) to bolo horšie a veľmi slabé to bolo trebárs v Mostare (BiH).
 

Zopár ilustračných záberov


Tu na fotke nižšie akurát sklamaný a s prázdnymi rukami odchádzam z jedného tamojšieho bazáru:




Bazar v Mostar-e


...no tu mám zase radosť z prvej dosky ZABRANJENO PUŠENIE (Sarajevo, BiH)





















"Anarhija all over Baščaršija !" ...pri kašne na námestí v Sarajeve









Hľadanie a počúvanie dosiek v predajni Vinyl Box v Petrohrade








Nakupovanie vinylov niekde v USA (žiaľ mesto, z ktorého je fotka si nepamätám - NY? Boston? Philadelphia? Washington?...fakt už neviem)




















Kde nič-tu nič, žiadne dosky, iba motorky a haraburdy (Djerba, Tunisko, Severná Afrika)


Pokračovanie niekedy nabudúce...


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára