nedeľa 22. júna 2014

RATHAUS "Single cassette" (2014)


Nestáva sa to často, ale teraz sa to stalo. Prišiel mi pár riadkový mail od trojčlennej punkovej kapely menom RATHAUS z Brooklynu, z New York City. V maily stálo zhruba toľko, že sa im páči môj blog, že akurát vydali EP kazetu a že by mi ju radi poslali. Tak som im poďakoval, poslal adresu a kazeta onedlho dorazila. Mail ako tento ma utvrdzuje v tom, že blog má význam, že to niekto sleduje - aj z opačného konca sveta, že má chuť napísať, komunikovať a "len tak" niečo poslať. Kedysi som výmeny realizoval často, písal listy a nahrával kazety ostošesť, teraz je to len veľmi ojedinele. Vďaka za to, vážim si to. A mám chuť do ďalších príspevkov.


RATHAUS hrajú jednoduchý, trošku divný lo-fi punk. Je v tom A-punk, možno počúvajú aj RUDIMENTARY PENI, možno nie, to je fuk, ľúbi sa mi to.
Na kazety sú dva songy, prvý "Freddy Krueger Sweater" je podivný garážový výplach a druhý "Early Childhood Development" je taký pomalší peace punkový pochod, pripomína mi to trochu švajčiarskych UMBRELLA TRIBE.






http://rathaus.bandcamp.com/


Vyšlo to na Brainplan records:

http://brainplanrecords.blogspot.sk/



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára