nedeľa 1. júna 2014

KUMURU "Mini CD" /Tour edition/ (2012)


Alternatívny-HC-prasopal aka "bordeľ nesúrodý". Skladby vyšli aj na vinyle, na splite so SHEEVA YOGA.
Toto je iba malé CD, ktoré sa rozdávlo v rámci turné.


-----------------------------------------------------------


???: S Kumuru máte dosť osobné a kritické texty. Píšeš ich Ty? Sú všetky inšpirované zlými a smutnými udalosťami v živote?

Fero: Jo, píšem ich ja. Je pravda, že je okolo mňa posledné roky veľa smútku a utrpenia. Ale asi to súvisí aj s niečím iným. Totiž jak by som chcel napísať optimistiku, furt to skončí reálne nedobre. A v konečnom dôsledku sa mi to tak ani nepáči. Jednoducho taký som a také veci zo mňa idú. Tak je to vo mne a tak sa mi to aj páči. Neviem prečo, ale taká depresia, melanchólia mi robí dobre, keď sa jej zbavujem v textoch alebo vreskotoch. Nie že by som to nejako vopred plánoval. Druhá vec je, že reagujem na veci, ktoré sa dejú okolo mňa. Na veci, ktoré sa snažím nejako zmeniť. Nič proti, ale miestny útulok alebo zasratí komunisti pri moci okolo mňa ma serú viac než svetové vojny. Teda presnejšie mám väčšiu a bližšiu možnosť to ovplyvniť a tak aj o tom píšem. Človek by mal asi meniť seba a svoje okolie a potom to šíriť ďalej. Preto aj veľké množství kapiel má veľmi slabé texty, neosobné a trápne...


(z rozhovoru pre PUNKGEN - http://www.punkgen.sk/interview.php?with=feromaxim)






http://uloz.to/xjbUgabe/kumuru-mini-cd-zip





------------------------------


Fast-HC/alternative music from Slovakia.


Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára