pondelok 23. júna 2014

GARÁŽE žijú!


Nekonečná garážová sága pokračuje v pomalom, no vytrvalom tempe. Minulý rok "Garáže pod Prístavným mostom" oslávili 20-te výročie konania koncertov na tomto človekom zabudnutom mieste a odvtedy sa nič moc nestalo. Uplynula polovica roku a pokiaľ ja viem, uskutočnili sa dve iba akcie.

Na prvej som sa nezúčastil, išlo o grind-gore-core akciu s kapelami SANATORIUM, HUMAN HUMUS, DEEP THROAT, PASSION OF THE TRUTH, LYMPHATIC GORE DECOMPOSITION, teda aspoň podľa info-mailu o akcii, no, to nie je moja šálka kávy, neviem ako to dopadlo.

Na druhej som žiaľ tiež nebol, otcovské povinnosti sa mi nepodarilo skĺbiť s posluchom kapiel, takže som stihol len "shitwork" okolo toho - doraznie na miesto koncertu, otvorenie a pripravenie garáže, privítanie kapiel a ...a musel som mazať preč a to ešte pred zvukovkou prvej bandy ONEIRONAUT z Blavy. Druhí hrali českobudějovickí DEPAKINE CHRONO. Inak bola to taká "indie akcia", možno sa hodia spomenúť pojmy ako acid-punk/math-punk, shoegaze a tak podobne. Niekto by zase možno povedal - hipsterská akcia. Ok, možno. Každopádne vidieť, že Garáže sú miestom pestrého žánrového zastúpenia a že už 21 rokov je to stále otvorený priestor.

Tak zase niekedy nabudúce...



Niekoľko fotiek z akcie (poslal chalanisko čo akciu organizoval a drtil na gitare v ONEIRONAUT):
















Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára