sobota 30. marca 2013

V/A PSYCHADELIC TRIP THROUGH BULGARIA


Do dnešných dní praktizujem kazetové výmeny. Hoci sa už všetko dá zohnať, stiahnuť a čo ja viem čo, písanie listov a posielanie (a najmä dostávanie) obálok s kazetami má pre mňa stále svoje čaro.

Túto kompiláciu mi pred pár rokmi v rámci výmen poslal chalanisko z Nemecka. Originál vyšla na platni, ale už je skoro nezohnatelná. Nahral mi ju teda na kazetu.
Sú na nej bulharské kapely zo 60-tych rokov. Pokiaľ máš rád/a muziku alá PRÚDY, MEDITATION FOUR, COLLEGIUM MUSICUM, BEATMEN, SOULMEN, OLYMPIC, MATADORS a pod., tak je to kompilácia pre teba. Bulharské kapely zneli trochu odlišne, tak viac "psych" - určite na malo svoj vplyv aj Turecko so svojou veľkou psych-rockovou scénou.




http://ulozto.sk/xWLgrzt/va-psychadelic-trip-through-bg-zip




Side 1
1 Shturcite - Izprashtane
2 Horizont 70 - Belijat Golub
3 Sreburnite Grivni - Venus
4 Emil & Sinjo Belite - Ti Si V Moja Den
5 Shturcite - I Edna Zvezda
6 Sreburnite Grivni - Vecherijai Rado

Side 2
1 Shturcite - Praznik Na Tsvetijata
2 Horizont 70 - Severen Vijatur
3 Glasovete - Mesechko Yasen
4 Emil & Sinjo Belite - Lunnoto Momiche
5 Sreburnite Grivni - Pusto Ludo Mlado
6 Shturcite - Praznik Na Tsvetijata


---------------------------------------------------------------------


Cassette-rip of compilation with Bulgarian 60´s beat/rock bands. Originally realesed on LP, I have just tape-recorded version.


mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)