nedeľa 20. januára 2013

PICASSO BLOT "Subdue The Pain" (1996)


PICASSO BLOT

Táto kapela stále nejako unikala mojej pozornosti až do chvíle, keď som si pred rokmi prečítal rozhovor s nimi v zine Just DIY. A pritom je to veľmi príjemný HC/punk-rock so saxíkom a zaujímavými poetickými textami. 

Jeden za všetky:

"Som cestovateľ, som ponorený, taký malý červ na morskom dne. Som ponorený v tvojom vnútri, v tvojej duši, na všetko sa už nepamätám. Dávno, kedysi dávno, držal som v ruke balón, mal som kučeravé vlasy. Som cestovateľ...

(Podmorský cestovateľ/ The Submarine (Traveller)

Ak máš rád slovenské melo-HC kapely typu NEW KIDS ON THE BOLLOCKS, STROP a podobne, si na správnej adrese.















http://www.fastshare.cz/1987348/picasso-blot-subdue-the-pain.rar
















Rozhovor zo zinu JUST D.I.Y. (č.5/6, 2005):






------------------------------------------------



Melo-HC band from Slovakia. Poetic lyrics and saxophone included!


Mišo

1 komentár:

  1. ten link mi nejde. Nemohol by si to prosím zavesiť aj niekam inam (napr. uložto.cz ? ;) Dík

    OdpovedaťOdstrániť