utorok 20. novembra 2012

KONCERT - STERN, Ctib, Dáša fon Fľaša (30.11.2012, piatok, Obluda)


Ahoj, tu je pozvánka na koncert ktorý budem robiť v piatok 30.11.2012 v bratislavskom klube OBLUDA.




Večer sa bude niesť v znamení folkového, osobitého poňatia punku.

Zahrajú:

STERN z Rožnova pod Radhoštěm. Kapela síce na Slovensku nie veľmi známa, ale rozhodne hodná pozornosti. Svoj štýl označujú ako "psychadelický punkfolk", ale také jednoduché to zasa nie je. Je v tom kus folku, kus punkového ducha a aj štipka tej psychadélie - vzdialene pripomínajúcej americkú scénu okolo labelov Alternative Tentacles či Touch and Go Records, no aj poriadna porcia rožnovského soundu. Punk z Valašskej count(r)y!




http://bandzone.cz/stern

video:
http://bandzone.cz/stern?at=video




Ctib, ktorý je jedným z aktívnych ľudí z prostredia Rožnovského klubu VRAH (http://vrah.cz/)a (ex)člen miestnych kapiel ako KULTRA, CO-CA, TELEFON, VÝBOR VEŘEJNÝHO BLAHA či UŠTKNI. Všetko osobité kapely so svojskou poetikou. Tento krát sa ale Ctib predstaví ako sólista, sám s gitarou. Poeticko-punková estetika, čiperný, ukecaný prejav. Intenzívny zážitok zaručený!


DÁŠA FON FĽAŠA - momentálne náš najaktívnejší folk-punkáč. Veselé aj vážne texty, spontánny pódiový prejav. Je solídne rozbehnutý, dobre mu to spieva aj hrá, každé vystúpenie je originál. Po čase opäť v Bratislave.


Video zo spoločného Dášu a Ctiba v Prahe v kráme REKOMANDO:

http://www.youtube.com/watch?v=n109aFe79l8


Určite pozri aj Dášov blog na ktorom píše o hudbe - aj svojej a inej a nie len o tom...
http://dasafonflasa.blogspot.sk/

muzika, bio, atď...
http://bandzone.cz/dasafonflasa
http://dasafonflasa.bandcamp.com/

Recenzia z Hard-Core.sk
http://www.hard-core.sk/recenzie/dasa-fon-flasa-mrchozrut-diy-2011.html


Toľko z webu...ale najlepšie je aj tak vidieť to naživo!!!


A ak bude správna konštelácia hviezd, koncert zaháji lokálna kapela s mojou maličkosťou v zostave.



-----------------------------------------------------------------------------

+
Krátky promo rozhovor s kapelou STERN. Odpovedal gitarista/spevák Martin (Brouk):




1. Čo nového v Rožnove?

Čau tady Brouk. Co nového v Rožnově? Snad že ze 3/4 bývalí členové kapely Kultra něco dávají dohromady a chystají se někdy někde s něčím vylézt. Telefon se sbírá z nemocenské, Uštkni toho času na mateřské dovolené, Divní hosti mají pauzu. Jinak Vrah funguje, dobré koncerty v poslední době:Facan, Cross Stitched Eyes, Yarvar Cocha, Astronautalis, Lycka Till, Inkwizicja, Kutya Harap, Sokea Piste… Punkový sládek Vety vaří v místním pivovaru solidní pivo a nic dalšího mě teda nenapadá.



2. Odkedy sa píše história STERN? Stručné bio...

Název Stern jsem začal používat okolo roku 2008, v tu dobu mě asi přestávalo bavit hrát samotného, ani jsem neměl dořešené jméno pro vystupování. Zásadní změna pro tohle bylo příchod Bohdana, napřed jsme hráli ve třech: Bóďa kytara, pak to změnil na basu, Hela zpěv, já akustická kytara zpěv. Pak odešla Hela, delší dobu jsme sháněli bicmena, nakonec jsme sehnali ranaře Adama z Valmezu. Kapela si teď myslím sedla a s tím co hrajem, jsme spokojení.



3. Vaše predošlé kapely? Z čoho pochádza vaša zmes - psychedelický
punkfolk, aké sú vaše hudobné základy?

Bóďa hraje paralelně v bandu Houby,dřív hrál v Sudet a v x dalších valmezských skupinách,Adam hrál naposled s romáckou kapelou a objížděl s něma festivaly, předtím taky v nějakých místních punk bandách.
Já jsem v rodném Vepřákově/čti Přerově/ hrál v kapele Mrvoshit/strašný název/, ta se změnila v trochu známější Bullshit Propagandu, podle F.Fuchse zakladatelé crustu na Moravě,pro mně to teda byli spíš Choré vrány nebo Pacem in Terris,ale to už je docela pravěk. Pak už jsem psal písně do šuplíku a po delší době jsem s něma vylezl ven.
Psychedelický punkfolk ,to je jen nálepka, hrajem songy.
Hudební základy,no spíš zásadní kapely,teda jen za sebe:Michaels Uncle, Butthole Surfers, Cop Shoot Cop, Jezus Lizard, Inkwizicja, Swinnginng "C",RHCHP, Johny Frusciante, Karel Kryl, Johny Cash...



4. Kto píše texty a odkiaľ prýšti inšpirácia?

No texty jsou moje,zhudebnili jsme ještě pár básni od Rafala Wojaczka.
Inspirace nevím, psaní mých věcí...Někdy přijde správný pocit a správná chvíle a text vznikne skoro sám.Nad něčím víc sedím, inspirace ze života,ze světa,z lidí, příběhů, historek, nějaké dobré texty jsem napsal v kocovině myslím...



5. Vaše nahrávky? Vaša diskografia?

V rokách 2002-2008 jsem ve vrahovském Moc plevele udělal tři nahrávky Polský žid,Znovu proti zdi a V bouři,s vokály pomohli Hela a Kamaz,s compem a basou "V bouři" Mirvis.Teď byjsme rádi nahráli to co hrajem jako kapela, ale zatím se k tomu nemůžem dokopat.






6. Plány?

Plány klasické kapelové, koncertovat, stvořit nějakou nahrávku, jinak ambice já nějaké ještě mám, kluci teda,že si hlavně chcou užívat hraní.
Díky za vše, těšíme se na výjezd.



---------------------


mišo




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)