sobota 17. marca 2012

701 / 98 057






Pôvodne mal mať tento príspevok názov: 700 / 100 000, ale nejako to nevyšlo.
Áno, je to tak, je tu už vyše sedemstý príspevok v poradí na tomto blogu a štatistika blogového počítadla ukazuje, že jeho celková návštevnosť sa blíži ku číslu stotisíc. Ak by som vzal do úvahy aj môj druhý blog http://ceruzouafarbou.blogspot.com/, tak sú tie čísla ešte o niečo vyššie - aj pred lomkou aj za lomkou, ak to teda niečo znamená.

Za dva a pol roka sa na blogu MUZIKA-KOMUNIKA objavilo celkom slušné množstvo nahrávok, kresieb, článkov. Plánujem v tom pokračovať. Možno budem časom trochu meniť štýl, možno nie. Každopádne - ďakujem za priazeň, ďakujem tým čo napísali mail, komentár, alebo sme spolu menili muziku.

Publikum tohto blogu sa pomaly rozrástlo čo ma teší a je to pre mňa aj určitá motivácia, hoci úplne najdôležitejšie to nie je.
Zo začiatku bola prevažná časť publika z Čiech a Slovenska, ale časom boli dosť výrazne zastúpené aj Spojené štáty, Belgicko, Rusko, Poľsko, Anglicko, Chorvátsko a iné balkánske štáty, občas Izrael, Holandsko, Ukrajina a tiež aj niektoré ázijské štáty.
Teda spĺňa to aj medzinárodný aspekt zdieľania alternatívnej hudby (ako voľakedy výmena kaziet), čo ma naozaj teší.

Pred nedávnom vyšla aj papierová podoba blogu - teda presnejšie fanzin /samizdat, v ktorom sa môžeš taktiež dočítať o alternatívnej muzike. Pomaly pracujem na druhom čísle. Mal som takú predstavu, ale to skôr orientačne, že po každých 200 príspevkoch na blogu vyjde zin. Tak uvidíme:)Ale rozhodne sa nebudem do ničoho siliť.

Ak máš o zin MUZIKA-KOMUNIKA záujem napíš mi mail, dohodneme sa. Stojí 1,- euro, alebo aj nejaká výmena je ok.

Čaute a držte sa!

Mišo


----------------------

701 posts / 98 057 visitors.

Thanx!

Stay tuned!


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára