nedeľa 15. januára 2012

DUO HYSTÉRIA "Live" (199?/200?)

Keď som včera počúval COEXIST, dostal som chuť aj na iný projekt speváka HT - Sveťa Vladařa - a síce na DUO HYSTÉRIA. To je zase iná poloha. Kľudné klavírne piesne. A na záver cover od Vaša Patejdla.

DUO hrá niektoré skladby od HT a taktiež aj niečo z projektu Zatmenie - inak kdesi medzi CD-čkami mám aj tento projekt, musím pozrieť, že kde.



A na webe sa píše:

"Duo Hystéria malo jediné vystúpenie, kde hrá Mišo Matejčík na klavír a Sveťo Vladař spieva skladby zo Zatmenia ako aj niektoré piesne od HT upravené do príznačného nočného prostredia. Z tohto koncertu existuje taktiež nahrávka s ôsmimi piesňami."


Smútok
Kto som ja ?
Odkopnutý
Bábika
Lovesong
Kozmonaut
Polnoc
Bonus /cover/


http://www.multiupload.com/LB8BOYTCV1


--------------------------------------


Piano music project by Sveťo - singer of slovakian punk band HT.
Live concert.


mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára