nedeľa 27. novembra 2011

SKYDY "Šlapala beznohá opica ulicu" 1997

SKYDY. Túto vec som našiel na fóre punkuj.com. Ani som predtým nevedel o existencii tejto kapely (alebo projektu ?), no zaujalo ma to veľmi.

Leďo sa vždy trochu vymykal šablóne úplne klasickému 77-čkovému punku, to plne dokazuje aj tento živák a rovnako napríklad aj iný projekt z 80-tych rokov kde pôsobil - SUPER PANIC ORCHESTRA, či jeho sólo-projekt z polky nultých rokov - Prinz von Sternberk.

Na nahrávke SKYDY odzneje 17 skladieb - medzi inými aj covery od JASNEJ PÁKY, PARADOXU, NEW MODEL ARMY, LEVELLERS, IGGY POPA, RAMONES, NEILA YOUNGA, R.E.M., SHAM 69, MANO NEGRA...

Myslím, že moc ľudí v bratislavskej punkovej scéne toto nepočúvalo v tom 97-om. Aspoň ja som si teda v tom čase púšťal skôr HOMOMILITIU alebo "Svet žaluje" od DAVOVEJ PSYCHÓZY :)



SKYDY 1997:

http://www.multiupload.com/O1CTBSTVS0


Sorry, viem, málo informácií. Kto má viac, napíšte.


-----------------------------------

Live set from band / project of Ledo (ex-guitarist of legendary slovakian punk bands PARADOX and ZÓNA A). Underground/punk rock, little bit in T.V. SMITH style.

Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára