streda 21. septembra 2011

Encyklopédia "ROCK PROTI PROUDU" (1992)

Blog MUZIKA-KOMUNIKA sa potichu - tak že som si to ani ja nevšimol - preklenul do tretieho roka svojej existencie. Rozmýšľal som, čo takého sem pri tejto príležitosti dať. Niečo zaujímavé a čo by aj trochu vystihovalo motív tvorby tejto stránky. A napadla ma kniha, ktorá zásadným spôsobom ovplyvnila moje vnímanie alternatívnej hudby. Už som ju raz spomínal:  http://muzika-komunika.blogspot.sk/2010/05/rock-proti-prudu.html. Teraz ju môžeš čítať na pokračovanie aj prostredníctvom môjho blogu. Je to istý hold tejto - dnes už ťažko dostupnej - publikácii. A možno k tomu občas pridám nejaké kapely v nej zmieňované.

Dnes úvod knihy - Predhovor, zdroje, poďakovania, abecedný zoznam interpretov a skupín so samostatným profilov v I. diele tejto encyklopédie, zoznam použitých skratiek.








http://www.multiupload.com/KE1XFX8VTK

----------------------------------------------------

First part of encyklopedy of foreign alternative rock - in Czech language.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára