utorok 12. júla 2011

HALI GALI HALID - 2 albums / SLUŠAJ NAJGLASNIJE /

Ahojte, blog má momentálne malú pauzu.
Začali prázdniny, bol som chvíľu odcestovaný. Navštívil som hudobný festival Boskovice, ktorý poriada združenie UNIJAZZ. Ako vždy, aj tento rok zo zaujímavou dramaturgiou. Veď pozri: http://www.boskovice-festival.cz/
Okrem zhliadnutia mnohých "live setov" prevažne neprevarených kapiel, som našiel aj pár zaujímavých vecí v miestnom antikvariáte, tak sa niečo z toho na blogu objaví.

V druhom rade - počítač mi vypovedal službu, takže pripravované nahrávky musia chvíľu počkať. Nemám možnosť skenovať, ani nič.

V šuplíku som ale vyhrabal jedno CD s MP3ojkami, ktoré mi pred pár rokmi dal v Zagrebe chlapík menom Zdenko. On kedysi (od začiatku 90-tych, či už vlastne od konca 80-tych rokov) vydával množstvo zaujímavej muziky - na vinyle, kazetách, neskôr na CDs na svojom labely SLUSAJ NAJGLASNIJE. A myslím, že jeho vydavateľská činnosť ešte pokračuje.

Viď:

http://www.gla.ac.uk/~dc4w/listenloudest/front.html



Tak som sem dnes z jeho výberu vydaných vecí dal jednu zvláštnu chorvátsku kapelu - takú rockovo-alternatívnu s orientálnymi vplyvmi - HALI GALI HALID a ich dva albumy. Jeden (Samo za tebe) vyšiel na kazete, druhý (Vo-zdra) ako 7" vinyl. Covery aj muziku nájdeš v linku:








http://www.multiupload.com/X6TOXEY92K


Zatiaľ pekné leto.

----------------------------------------------

Croatian HALI GALI HALID and their two albums (originally released as tape and vinyl) from 90´s. Alternative rock with oriental influences. Interesting stuff.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára