streda 29. decembra 2010

S.I.K.A. - garáž (2000 / 2001?)



Počas tohto roka som sa snažil okrem prebratých vecí (teda nahrávok a článkov od iných hudobných skupín a ľudí) dávať pár vecí pôvodných, teda niekde kde som participoval aj ja, alebo čo som sám vytvoril. Venoval som sa okrem iného aj archivácii nahrávok kapiel, kde som hrával. Jednou z kapiel ktorú som viac krát spomínal bola S.I.K.A.. Keďže nedávno som sa na blogu venoval Garážam a naša kapela bola s týmto priestorom bytostne spätá, rozhodol som sa dať sem pár našich starých nahrávok. Garáž bola pre nás niečo ako "Alma Mater", vznikli tam všetky naše veci, hrali sme tam mnoho koncertov, stretávali sme sa, popíjali, tvorili. Vznikli tam aj naše prvé záznamy. Nahrával som to na skúškach na malý jednodverový kazeťák, kvalita je hrubá, punková. Tu teda nájdeš naše prvotiny, nahraté ešte v starej zostave.

Históriu S.I.K.A. som už spomínal, prečítaš si ju niekde na tomto blogu. Snáď len pripomeniem, že spočiatku sme mali názov SIKA-RETARDäR (jeden z predošlých návrhov bol napr. aj ANTI-DESPOTA - vôbec, výrazy ako Anti či Kontra nám dobre zneli). Hudobne sme vychádzali z punku, hardcore a thrashu. Počúvali sme kvantá rôznej muziky: 80s hardcore, US thrash, punk, anarcho-punk, crust, power violence...atď, to všetko malo na nás vplyv...no ak môžem spomenúť pár zásadných kapiel tak: LäRM, WRETCHED, ACTIVE MINDS, RAPT, RATTUS, DISCHARGE, RIPCORD, HERESY, CODE XIII, NEGATIVE APPROACH, KAAOS, NEOS, ULSTER, KURO, KANSAN UUTISET, U.B.R., HISTERIA, LOS CRUDOS, CRASS, SIEKIERA, B.G.K., HELLNATION, EXTREME NOISE TERROR...bez poradia.

Takže východzie body našej hudobnej tvorby treba hľadať niekde tam.

Bonusom k tomu je aj prvý koncert S.I.K.A., ktorý sme odohrali - no, za chvíľočku, v januári, to bude 10 rokov. Odohral sa v Blesovciach (neviem kde to presne leží, haha) a hrali s nami tuším ešte AD ACTA, IN DESPAIR a bezmenná kapela kamoša Paťa.

Takže nádielka bezhlavého thrashu:

-------------------------------------------------------------------------------
http://depositfiles.com/files/lp4umhsxc
-------------------------------------------------------------------------------



prvé texty, ešte pod hlavičkou SIKA-RETARDäR

-----------------------------------------------------

One of my previous band, where I played the drums. We were influenced by 80s HC, US HC, euro HC, 90s thrash and by the million of punk bands from everywhere. Here you can find our rehearsals in Garage (our practice room) + our first gig ever. Enjoy!


mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára