utorok 7. decembra 2010

PSZYCHISZ TERôR "Live" tape (rec. from 1990-1992)

Jedna z prvých HC platní ktorú som si kúpil bolo "Kill Your Stereo" od švajčiarov PSZYCHISZ TERôR. Teda, nebola to práve tradičná HC vec, musím povedať. Ťažká, až útrpná hudba, pomalá a nervy drásajúca. Zvláštna kapela. Pár x hrali aj na Slovensku, ale vtedy som chodil ešte na 1. stupeň základky. Každopádne P.T. bol jeden z mojich prvých kontaktov s takýmto pojatím punku. Dnes tu dávam kazetu s ich živákmi z rokov 1990 až 1992. Môžete ich vyskúšať sami. Kazetu som si pred rokmi nahral od kamoša, nie som si úplne istý či je kompletná, ale takmer určite, že áno. Aj keď som zvedavý kto by to zvládol počúvať fakt celé. PSZYCHISZ is not dead!



link - rozdelený na skladby / divided into sonx:
----------------------------------------------------------------------------
http://www.mediafire.com/?7mjgr61ew42n4d2

link - vcelku / complete, not divided:

http://www.mediafire.com/?62uhuf49cdf5ss2
------------------------------------------------------




Niečo o nich nájdeš aj v zine VRYŤ KĽOVATINA č. 7 (nájdeš v archíve tu na blogu).



---------------------------------------------------

"TERôR" HC from Swiss. Not-your-typical punk music. Live stuff from 90´ and 92´.

Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára