sobota 25. decembra 2010

PROTEST zin, rok 1993?

Práve toto číslo považského zinu PROTEST patrilo medzi moje prvé punkové fanziny ku ktorým som sa dostal. Ešte spolu so zinmi GARBAGE, MEDVĚD 09, AUTONOM či DIFFERENT LIFE. Kúpil som si ho snáď na Garážach, alebo v Obkasse na Vajnorskej, neviem už...každopádne témy ktorým sa venuje boli vtedy pre mňa nové, inšpiratívne. Napríklad text OI POLLOI ku skladbe "You caught, they profit" bol pre mňa motivujúci a vôbec texty, články a postoje (síce napísané dosť chabou štylistikou s množstvom gramatických chýb) ktoré v zine sú, mi ukázali iný prístup punku k okolitým problémom . Teda nie len negáciu, nihilizmus a pasivitu, ale aj snahu niečo zmeniť. Dnes - s odstupom takmer 15 tich rokov vidím veci inak, ale nie veľmi inak. O tom viac niekedy v inom príspevku.




























-------------------------------------------------------------------------------
http://depositfiles.com/files/8zewisxiy
-------------------------------------------------------------------------------

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára