štvrtok 2. decembra 2010

POULIČNÝ DIVIAK - samizdatový mesačník (október 2008)


Nedávno som šiel kúpiť farby na maľovanie skla do Auparku. Pri podchode k obchoďáku stál predajca NOTA BENE, pouličného časopisu. Zvyknem niekdy časák kupovať, no teraz ma zaujalo niečo iné. Okrem NOTA BENE predával aj svoj vlastný časák - samizdatový zin POULIČNÝ DIVIAK. Prehodil som s chlapíkom pár slov a za dobrovoľný príspevok som si kúpil "euro obal" ktorý obsahoval 4 čísla. Tu je prvé z nich. Keď budete mať niekedy cestu okolo - podporte ho. 

Sám mám vrelý vzťah k takýmto veciam. Myslím k autentickým vyjadreniam, D.I.Y. kultúre zinov a zaujalo ma, že sa vyskytuje aj v "subkultúre" ľudí bez domova. Presahy umenia sú rôzne. Kedysi som sa tomu venoval aj vo svojej diplomovke, teda problematike bezdomovectva a využitia možností arteterapie pri práci s ľuďmi bez domova. Tento časák mi znova problematiku a obzory okolo nej rozšíril. Díky.




----------------------------------------------------------------------------
http://www.mediafire.com/?q36rxugd8ih19gl
----------------------------------------------------------------------------


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára