sobota 13. novembra 2010

Garáže pod Prístavným mostom VIII. (plagáty z koncertov)

Dám na teraz pauzu s plagátmi a Garážami. Ak sa zase nazbierajú veci, budem pokračovať. Dnes plagát z koncertu NAIVEFIGHTERS/SEGUE/AD ACTA:



a texty z koncertu bratislavských prasopalistov BRAIN ACTIVITY ZERO:




Tie texty sú z garážového koncertu BxAxZx a SYSTEM OF GREED (od oboch kapiel som si vtedy texty vzal, no niekde zapatrošil, aspoň že kamoš jeden vypátral), bol to rok 1997 zdá sa mi. Hrali tam ešte MRTVÁ BUDOUCNOST a CLUSTER BOMB UNIT, aspoň myslím. Ja som bol len na prvých dvoch kapelách.

-----------------------------------------------

Vrátim sa teraz po čase opäť k zinom, starším aj novším, tiež som vďaka Mišovi z Trenčína prišiel k niekoľkým zaujímavým periodikám, takže budem postupne zverejňovať.



No a určite - v spolupráci s Whackom - dôjde aj na nejakú ripnutú vinylovú/kazetovú muziku. Čaute.

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára