utorok 12. októbra 2010

Z TOTALITY ...K PROSPERITĚ?!? /Kompilace CZ punku 1984 - 1992 (compilation tape, 2001)

Pred rokmi som menil poštou veľa kaziet, písal som dopisy, kreslil obrázky, vymieňal veci. Jedným z ľudí s ktorými som menil nahrávky bol aj Aleš (Dědek) zo Železného Brodu. Od neho som vtedy dostal aj túto kazetu. Niektoré z tých kapiel boli vtedy pre mňa neznáme a tak som z kazety veľkú radosť. Možno že pre niekoho sú tieto kapely neznáme aj dnes, tak teda nech kazeta spraví radosť niekomu inému. Kompilačka vyšla (resp. ju Aleš nahrával a poštou distribuoval) okolo r. 2001, tak tomu bude už skoro 10 rokov. Výber starého českého punku a HC. Dobre sa to počúva aj po rokoch. Užívaj!

Info:

Z TOTALITY ...K PROSPERITĚ?!?







Link som našiel na fóre punkuj:

http://www.megaupload.com/?d=NLNZYF8C

Tu je aj "reklama" na túto kompilačku - z Alešovho zinu REZIGNACE:





You tube: 




-------------------------

Great compilation of Czech punk and HC bands from 80´s and early 90´s. 
It was released back in 2001 by Aleš from Czech republic. 
The title means: FROM TOTALIY...TO PROSPERITY?!?
Enjoy the essencial CZ old-punk feeling!


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára