nedeľa 16. mája 2010

ZABRANJENO PUŠENJE - "Das ist Walter" 1984



http://www.mediafire.com/?awneyni2mxi

ZABRANJENO PUŠENJE - kapela z 80ych rokov zo Sarajeva (Bosny a Herzegoviny) hrajúca garage/new-wave/punk-rock. Prvý X som ich počul na bootleg kompilačnej kazete Grad Izobilija (ktorú skompiloval Ivailo z AON labelu), na ktorej mali 2 sklady z r. 1985. Viac som o nich čítal v rozhovore s filmovým režisérom Emirom Kusturicom, ktorý spomínal, že občas s nimi hráva na basgitaru.
Keď som pred niekoľkými rokmi šiel na Balkán, hľadal som nejakú ich nahrávku, len všetky boli za vysoké ceny. Vo vinylových shopoch v Chorvátsku aj v Slovinsku patrili skoro k najdrahším. Neskôr som v Bosne a Herzegovine natrafil na ich prvý album v lacnej CD verzii, tak som ho vzal. Počúval som ho vtedy celkom často, no a teraz som si naň spomenul. Tak je tu.



V uliciach Mostaru hľadám nejaký music-shop.


info o ZP:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zabranjeno_Pu%C5%A1enje





Obal kompilácie Grad Izobilija na ktorej som ich prvý raz počul

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára