štvrtok 13. mája 2010

INBECILOFÍLIA - demo, rok???



http://www.edisk.sk/stahni/00839/inbecilofilia.rar_34.97MB.html


INBECILOFÍLIA (alebo IMBECILOFÍLIA?, neviem, videl som dve rôzne varianty ich názvu) - slovenská HC kapela ktorá vznikla z metalových AGRESOR. O tejto kapele som čítal prvý x tak pred 15 rokmi, alebo kedy, no demo som zohnal až prednedávnom. Boli z Nového mesta nad Váhom a hrali - post-HC? alebo čo...veď vypočuj si.
Pridávam ešte rozhovor (ten ktorý som voľakedy dávno čítal) zo zinu PROTEST.




...a info z krátkeho mailu od Jura Plánovskeho (ex-LUES DE FUNES):

"...Imbecilofiliu som velmi dobre poznal, boli to kamosi z NM a Starej Turej. Bubenik Fafo, srandista, anarchista a fasa typek sa zial pred par rokmi utopil na Dubniku. Gitarista Marcel Nemsak zije asi v NM neviem co robi nevidel som ho roky.
Poznali sme sa z NM este za metalovych cias este pred Luesom. Oni potom dali dokopy trash Agresor, hrali vlastne aj na tom velkom koncerte trashovom v BA v januari 1990 aj s Luesom, co sa spomina v rozhovore v tej Trhavine. Neskor Fafo zacal byt ovplyvneny ceskym undergroundom (Plastici) a novou vlnou (Prazsky Vyber), tak to posunuli do takeho alternative HC stylu. Aj s Luesom hrali potom v Experimentke raz."
...


-------------------------------

Interesting post-HC band from Slovakia and their demo from (mid?)90s.


mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára