nedeľa 3. januára 2010

ArtCore

Preberal som doma staršie fanziny a v jednom som narazil som na rozhovor - so mnou. Je zvláštne a aj zaujímavé prečítať si svoje názory o pár rokov (v tomto prípade asi o 8 rokov) mladšie. Rozhovor robil svojho času Lichtle do zinu BIOSPHERE č.3/4 a ja ho tu dávam všanc.
Robím tak kvôli téme o ktorú v ňom ide - a síce o kresby. Je tam pár mojich starých kreslených vecí, pár názorov a tak a je to taký stručný profil. Lichtle ma nazval pekným pseudonymom "Krastovič" a doplnil to mojou fotkou z jedného z koncertov punk bandy ROVNOU CHODBOU v ktorej som (aj) spieval.
Článok je...tak z roku 2002 a pridávam navyše ešte pár iných svojich kreslených vecí z rôznych období.
čaf

mišo




---------------------------------------
kresby z rôznych období:






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára